اشتباه

سلام میخواستم بگم چندروز پیش یکی از بزرگترین اشتباهاتمو انجام دادم.

آخه عشقم ب من اس داد میدونم دلش برام تنگ شده بود ولی من پیش خودم فکر کردم حداقل یه خورده از بلاهایی رو ک سرم آورد طلافی کنم و اون ازم رنجید حالا پشیمونم ولی کار از کار گذشته.حالا موندم چیکار کنم.

اگه میتونید کمکم کنید؟



نظرات شما عزیزان:

چنگ
ساعت22:37---22 خرداد 1390
باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم
از جان ودل یارم شوی تا عاشق زارت شوم
من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به راه آرم تورا وانگه گرفتارت شوم


hamed
ساعت15:37---8 خرداد 1390
سلام یاسین، منم مثل رضا بهت پیشنها میدم حتما ی هدیه براش بگیری و از دلش در بیاری


دلنواز
ساعت21:40---8 ارديبهشت 1390
سلام .ممنون که منو دعوت کردی به وبلاگت.دوستم،اگه فونت نوشته هاتو بیشترکنی،نوشته هات بهتر خونده می شه.در ضمن یه شاخه گل با یه نگاه عمیقِ دوست داشتن،همه دلها رو نرم می کنه.امیدوارم همیشه شاد باشی

دلنواز
ساعت21:40---8 ارديبهشت 1390
سلام .ممنون که منو دعوت کردی به وبلاگت.دوستم،اگه فونت نوشته هاتو بیشترکنی،نوشته هات بهتر خونده می شه.در ضمن یه شاخه گل با یه نگاه عمیقِ دوست داشتن،همه دلها رو نرم می کنه.امیدوارم همیشه شاد باشی

مریم
ساعت21:45---31 فروردين 1390
سلام.ممنون از اینکه بهم سر زدی.شما هم وبلاگ خوبی داری.موفق باشی

farzad
ساعت15:11---28 فروردين 1390
saite very very nice...

رضا
ساعت22:48---27 فروردين 1390
سلام متشکرم که به وبم سر زدی
بهترین راهش اینه که یه هدیه براش بخری و ازش عذر خواهی کنی
موفق باشی


سجادآرام
ساعت22:06---27 فروردين 1390
ممنون از اينكه به وبم سر زدي باز منتظرتم
در مورد اين قضيه شكسپير ميگه مشكلي نيست اگه آدم بخاطر كسي كه دوسش داره غرورشو بشكنه ولي فاجعست اگه بخاطر غرورش عشقشو از دست بده. پس مرد باشو برو طرفش. تا كار از كار نگذشته.


محسن
ساعت22:10---23 فروردين 1390
سلام وب زيبايي داري ميدوني بزرگترين حس قبل از عشق چيه پشيماني

خوشحال ميشوم لحظاتي را در وبلاگ من بگذراني و نظراتتو بخونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یاسین
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 2187
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1